| BAZAR SHOP | ÚVOD | FORUM | LeMANS série | OSTRAVA Cup | TECHNIKA | RECENZE | REPORTÁŽE | VÝSLEDKY | GALERIE | OSTATNÍ | DOWNLOAD | ODKAZY | KONTAKT | |
Ostrava Cup - propozice zima 2011/12Propozice a systéma závodů
Termíny závodů
Hodnocení závodů a seriáluBodování ve vypsaných kategoriích a skupinách je 20-15-12-10-8-6-4-3-2-1 a tak dále. Za klasifikovaného jezdce je považován ten, který najede alespoň 50% ve své kategorii.Pokud se pojede 4-5 závodů, jeden se škrtá, pokud se pojede 6-8, škrtají se dva nejhorší výsledky Systém závoduKonkrétní informace o daném závodě budou řečeny v 9:00 při ranní rozpravě před závody.Obecný systém bude následující: Jezdci budou rozděleni dle kategorií, skupin a výkonnosti do kvalifikačních jízd. Započítává se jedno nejrychlejší kolo (může být dáno průměrem dvou nejrychlejších kol). Každý jezdec pojede dvě kvalifikační rozjížďky po 5ti minutách. Závody se obecně pojedou na 3 až 4 finálové jízdy bez škrtání. Pořadí bude dáno součtem najetých kol a časem v součtu. Předpokládá se, že se finálové jízdy pojedou na 10 minut x 4 (2WD Le Mans), 10x3 minut (Formule 1) a 4x7 minut (4WD). Kategorie pojedou dohromady, ale hodnocení skupin bude provedeno zvlášť, i když bude hodnoceno i absolutní pořadí.. Stavební a soutěžní pravidlaZávody se uskuteční pro vozy kategori 2WD (LeMans), 2WD (Formule 1) a 4WD (cestovní vozy a GT)Propozice 2WD (Le Mans) Závody Ostrava cupu se pojedou zároveň do seriálu Moravian Le Mans Series a zároveň budou hodnoceny i jako samostatný Ostrava cup Le Mans. Stavební pravidla jsou totožná dle moravské Le Mans série. Vyhodnocovány budou tedy skupiny LMP1, LMP2, GT a LMS40, stejně jako celá kategorie Le Mans v absolutním pořadí. Propozice 2WD (Formule 1) V kategorii Formule 1 bude vyhodnocena skupina Open a také skupina vozů s motory do 21,5T závitu. Jinak není kategorie nijak omezena a je určena pro formulové vozy. Propozice 4WD (pro skupinu Open, Stock 17,5T a Hobby 21,5 bez časování) Kategorie 4WD je určena pro vozy s náhonem všech čtyř kol a karosérii cestovních nebo GT vozů. Skupiny pojedou dohromady, rozděleny dle kvalifikačních časů. Skupina Open je bez omezení, Stock je omezeny motorem do 17,5T závitů, regulátory libovolné včetně časování. Pravidla pro Hobby skupinu jsme zatím stanovili tak, že motor může být plechovka typu Johnson, případně 21,5T bez časování. Průkaznost nastavení regulátoru bez turba je na straně jezdce. Doporučené podvozky jsou Tamiya TT-01, HPI E10 či LRP S10, které budou zřejmě do budoucna jediné podporované, případně podobné plastové podvozky. Karosérie jsou doporučené od Tamiye či HPI, tedy věrné modely zejména GT vozů, které budou v budoucnu opět hlavně podporované. Přihlášky budou na stránkách LMS Nabíjení Li-Pol baterií je povolenou pouze v ochranných vacích speciálně vyráběných za tímto účelem. Rovněž hlídání teploty motoru a další elektroniky je věcí každého účastníka závodů, aby nedošlo k přehřátí. Registrací do závodu dává účastník najevo souhlas s propozicemi a zavazuje se jimi řídit.
Autor: Roman Krejčí
(Všechny články autora)
Článek publikován: 22.9.2011 Související články:
Ostrava Cup 2011/12 průběžné pořadí Tabulky průběžného pořadí před finálovým závodem, (Roman Krejčí) Zakončení a poslední závod Ostrava Cupu 7.4. odpoledne Aktuální informace, (Roman Krejčí) 4. ročník moravské Le Mans série zahájil v Ostravě Reportáž ze závodů, (Roman Krejčí) Ostrava Cup 28.1. tedy za týden Pozvánka, (Roman Krejčí) Reportáž z Ostravy Jak to nakonec dopadlo, (Roman Krejčí) Ostrava Cup ve fotografiích Jak šel čas během sobotního programu, (Roman Krejčí) Ostrava Cup 22.10.2011 Oficiální reportáž ze závodu, (Roman Krejčí) Ostrava před závodem Poslední informace před závody, (Roman Krejčí) Další informace k prvnímu závodu v Ostravě v hale 22.10. Info i drby, (Roman Krejčí) Ostravský pohár se představuje Zima 2011/12, (Roman Krejčí) |
Příští závod Le Mans stránky seriálu: přihláška seznam přihlášených Pořadí LMS 2012 propozice LMS 2012 Doporučujeme | |